Skapa en bra kundservice och ärendehantering

Alla nya och moderna företag online, måste se till att finna vägar att nå sina kunder. Lika viktigt är det också att de kommunikationen inte blir envägs. Givetvis måste också kunderna få tillgång till alternativa vägar att nå ett företag. I det fallet behöver du ett pålitligt kundsystem.

Ett av de bästa på marknaden är Kundo, som innehåller en rad olika möjligheter för både kontakt och hantering av ärenden. Det är inte bara själva kontakten som är viktigt, utan du måste även kunna sortera och hålla isär olika ärenden. Det hela ska ge trygghet och säkerhet, på samma gång som du lätt hittar varje ärende vid behov.

Så vill kunderna nå dig online

Det har skett många olika studier om hur kunder vill interagera med olika företag online. Det mest populära har visat sig vara live chatt, vilket också är något som går snabb och är enkelt att hantera.

Efter det är telefonkontakt det andra som de flesta kunder önskar eller väljer när de ska uppta en kontakt. Har de en login till företagets hemsida, är också ett ticket-system mycket användbart. Sist men inte minst måste det alltid finnas möjlighet att kontakta via E-post.